FAQ
Oczywiście! Zgłosić się zawsze można! Wszystkich zachęcamy do zgłoszeń :-)
Zgłoszenia przyjmujemy do 16.04, później potrzebujemy około dwóch tygodni, aby wybrać najlepszych Testerów Marzeń. Wyniki podamy 4 maja.
Gratulujemy. Zaloguj się do swojego panelu, wejdź w zakładkę „Wybierz Marzenie” i … baw się dobrze!
Wejdź na stronę www.katalogmarzen.pl w zakładkę Pomoc -> Rezerwacja , podaj kod ze swojego vouchera oraz adres mailowy. Następnie wypełnij formularz rezerwacyjny. Dział rezerwacji ma 2 dni robocze na realizację Twojej rezerwacji. Śledź maile od nas – niektórzy dostaną wiadomość z prośbą o kontakt bezpośrednio z partnerem pod podanym numerem telefonu, a niektórzy będą musieli poczekać na potwierdzenie terminu od nas.
Trzy pierwsze dni są zablokowane w kalendarzu, ze względu na to, żeby dział rezerwacji zdążył Cię umówić. Jeżeli wiesz, że termin wcześniejszy jest wolny lub bardzo Ci na nim zależy – napisz to w uwagach pod kalendarzem. Dołożymy wszelkich starań, aby umówić Cię na dogodny termin.
Ale pamiętaj, bez potwierdzenia rezerwacji od nas – partner może Cię nie przyjąć!
Tak, na miejsce realizacji musisz zabrać voucher w formie papierowej.
Nie, musisz mieć wydrukowany voucher, ponieważ u partnera zostawiasz dolną część z vouchera, na której składasz swój podpis. Jeżeli nie weźmiesz vouchera w formie papierowej – organizator może odmówić realizacji.
Tak. Dopóki nie klikniesz "Wybieram marzenie" możesz dowolnie zmieniać miasto i podglądać atrakcje w różnych miejscach. Zaloguj się do swojego panelu, wejdź w zakładkę "Moje konto", zmień miasto, zapisz i zajrzyj do zakładki "Wybierz marzenie".
Tak, w tym celu jak najszybciej napisz maila na adres chcetoprzezyc@katalogmarzen.pl. Podaj swoje imię i nazwisko oraz jaką atrakcję wybrałeś. Anulujemy Twój wybór i będziesz mógł wybrać ponownie.
Tak, ale zajmie to trochę czasu. Starajmy się wybierać rozsądnie, aby uniknąć nadmiernych wymian. Jeżeli będzie to konieczne, napisz maila na adres chcetoprzezyc@katalogmarzen.pl i podaj kod z posiadanego vouchera oraz na co chciałbyś go wymienić.
Nie, ponieważ vouchery mają datę ważności – do końca danego etapu. Później nie będą już aktywne i nie będzie można dokonać rezerwacji.